Hipradog DHPL

Click image for Gallery

Etiketler: Hipradog DHPL Aşısı, Hipra Aşısı

Bileşimi:Canlı aşı, (köpek enfeksiyonlar parvovirus, Distemper, hepatit ve laringotrakeit), enjektabl liyofilize tablet ve inaktif aşı, (Köpek leptospirosis), enjektabl süspansiyon. PER DOZ (1 ML) : Liyofilize kesir : Live köpek parvovirus (CPV) C-780916 zorlanma ≥ 10 6 TCID 50 ; Live köpek Distemper virus (CDV) Lederle zorlanma 10 ≥ 4 TCID 50 ; Live köpek adenovirus tip 2 (CAV2) Manhattan zorlanma 10 ≥ 4 DICT 50 . Sıvı kısmı : İnaktif Leptospira icterohaemorrhagiae ve Leptospira canicola 10 ≥ 9 değerlik her mikroorganizmaların.
Endikasyonlar:Köpekler: Leptospirosis ve engellemek için Parvovirüs enfeksiyonları, Distemper, hepatit, laringotrakeit.
Yan Etkileri:Bir tek tük anafilaktik reaksiyon bazı hassas hayvanlarda görünebilir. Böyle bir durumda uygun semptomatik tedavi uygulayın.
Yönetim Rotayı:Derialtı.
Dozaj:Köpekler: 1 ml / köpek ırkları için bütün ağırlık, yaş, cinsiyet ve bir şırınga kullanılarak, Liyofilize fraksiyonu içeren flakon içine sıvı enjekte kesir. aşı tamamen uygulamadan önce yeniden olduğundan emin olun. Bu yaş 8 haftalık ilk aşı yönetmek ve yaş 12. haftada yeniden aşılamak tavsiye edilir. Çok yıllık bir rapel aşı yönetmek için tavsiye edilir.
Gözlemler:Aşı ya da stres altında, olası bağırsak parazitleri ile hayvanlara verilmemelidir ki bir enfeksiyöz veya bulaşıcı hastalık inkübe edilir. Gestating kadınlarda bu aşının innocuousness kanıtlanmamıştır. Bu nedenle, kullanımı bu hayvanlara tavsiye edilmez.